Tatry Apart to stylowy hotel w samym sercu Zakopanego, posiada luksusowe i nowoczesne apartamenty. Detale architektoniczne nawiązują do stylu podhalańskiego.

Marka miała łączyć góralski charakter oraz nowoczesny i elegancki styl. Logotyp wywodzący się z parzenicy połączył inicjały hotelu. Oprócz pełnej identyfikacji został stworzony system informacji wizualnej w całym budynku w postaci ikon, opisów budynków, klatek, parkingu, wyjść ewakuacyjnych, apartamentów, etykiet, informatorów, opisów urządzeń, usług itp.

Została zlecona również pełna reklama do gazet, bilbordy, kasetony podświetlane, banery animowane, rollupy itp.

Projekt obejmował również dwie strony internetowe jedna pod sprzedaż apartamentów druga pod wynajem.

Elegancka kancelaria prawno-księgowa z siedzibą przy Wawelu, posiadająca prestiżowych klientów powinna mieć szatę graficzną podkreślającą jej charakter.

Zaprojektowaliśmy logotyp odzwierciedlający spójność dwóch profesji firmy oraz stworzyliśmy pełną identyfikację wraz ze stroną internetową.

Terra Consulting firma zajmująca się doradztwem biznesowym oraz inwestycjami na rynku nieruchomości.

Biznesowy charakter nie musi być sztywny i nudny, nadaliśmy mu abstrakcyjną i nowoczesną formę.

Stara i zaniedbana kamienica w sercu Kazimierza została poddana metamorfozie, dzięki gruntownej renowacji odzyskała dawny blask.

Zrekonstruowano fasadę oraz przepiękne mozaiki na klatce schodowej, a apartamenty na sprzedaż nabrały ekskluzywnego charakteru.

Styl identyfikacji, katalogów oraz strony internetowej miał wyeksponować luksusowy charakter apartamentów i nawiązać do nietypowych detali kamienicy na ul. Bożego Ciała 9.

Krakowski Pałac Kultury i Sztuki powstał w sercu Krakowskiego Kazimierza. Renomowana zabytkowa kamienica stała się ostoją kultury i sztuki, odbywają się tam wernisaże oraz eventy, zadomowił się Teatr Nowy oraz księgarnio-kawiarnia Literacka.

Logotyp jest czysto typograficzny, do reklamy niekiedy jest dodawana ilustracja lwa. Oprócz pełnej identyfikacji został zaprojektowany szyld oraz zaproszenia na eventy.

Pracownia Architektoniczna Remer potrzebowała odświeżenia wizerunku oraz nadania jej nowoczesnego charakteru.

Rebranding uwspółcześnił logo, zachowując rozpoznawalność marki, wyznaczył też kurs i reguły w przyszłym kreowaniu reklamy.

Qolibro to świeża marka tworząca kolorowanki dla dorosłych. Ilustracje są skomplikowanymi ornamentami, które po wypełnieni ozdabiają wnętrza.

Kolorowe detale w połączeniu z harmonią odzwierciedlają markę. Logotyp tak bardzo spodobał się właścicielce, że przyjęła go również jako znak swojej głównej działalności, projektowania wnętrz.

W 2018 roku odbyły się regaty na Bagrach, głównym gospodarzem było miasto Kraków.

Została zaprojektowana przez nas nie tylko identyfikacja wizualna, ale cała reklama promująca wydarzenie. Bardzo ważnym elementem był kolor, którego dynamika miała przyciągnąć uwagę i skontrastować z prostotą i czysto typograficzną formą reklamy. Powstały niezliczone wersje bilbordów, plakatów, programów, rollupów, animowanych banerów, dyplomów, ulotek, zaproszeń, ubrań itp.

Restauracja O Kurka! powstała na ul. Kurniki przy Galerii Krakowskiej.

Jej identyfikacja była nie lada wyzwaniem jak i świetną zabawą. Powstały niezliczone ilości kurek oraz dziesiątki ilustracji w których popadają w tarapaty. Śmieszne historyjki ozdobiły ściany oraz menu i reklamę restauracji. Projekt powstał na zlecenie RBK Media.

Ap7 to duża firma łącząca nieruchomości, inwestycje, ubezpieczenia i finanse. Dotychczasowo posiadała tylko jeden znak ap7 nieruchomości.

Wyzwaniem było stworzenie systemu identyfikacji rozdzielającego 4 grupy, będącego jednocześnie spójną całością. Został dokonany lekki rebranding logotypu ap7 nieruchomości oraz powstały 4 nowe logotypy określające działalności i całą grupę. Indywidulane kolory rozgraniczają dodatkowo usługi.

Rezultatem współpracy są liczne reklamy dla marki oraz dla indywidualnych inwestycji firmy.

Krakowska szkoła tenisa Forehand została zaprojektowana w dynamicznej formie.

Obracające się śmigło było idealną przenośnią koncepcji marki. Oprócz identyfikacji powstały banery i plakaty. W sportowej kolekcji odzieży forehandu, każdy może się poczuć prawdziwym tenisistą niczym Federer.